Friday, October 9, 2009

انا مابقتش حمل جرح
انا مابقتش استنى فرح
انا مابقتش
ع الليالي قادر

7 comments:

نـــــور said...

ياسلااااااااااااام
!!!
ماتعقل بقى ياجدع انت

قلب ينبض لله said...
This comment has been removed by the author.
قلب ينبض لله said...

لا انت أكيد بتداري العين
هو مين دا اللي مش قادر علي الليالي
انت أدها وأدود :)


ربنا يفرج كربك ويخرجك من اللي انت فيه
بس علشان دا يحصل
لازم يكون عندك ثقة في الله وتساعد نفسك

المرة اللي جاية عاوزين بوست حلو كدا زي بوستاتك بتاعة زماااااان
فاكر ولا نسيت :)

عالمى ازرق said...

اللهم فرج كربك رقرب اليك الخير

Wish I were a Butterfly ... said...

استعين بربنا و إن شاء الله هتقدر يا ولـــو
:)

ربنا يفرج همك و يسعدك أويييي


بعيدا عن الموضوع.. الكلمات معبرة أوي وموسيقتها حلوة

Wish I were a Butterfly ... said...

مستنيينك ترجع تاني يا ولـــو

:)

وزي ما قلب قالت..خلي عندك ثقة في ربنا و في نفسك كمان


ربنا يقويك صديقي

Banota said...

السلام عليكم
عارفها الحالة دى ..كانت عندى .. بس أنا عارفة أنك أدها وهتعدى منها انشاء الله .. زى ما أنا عديت منها
.. يلا وعاوزين بوست جامد يشجعنى كدة أنى أنا كمان أنزل حاجة جامدة تقروها

تجياتى